Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
[ITS] InvictusIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
●●●Invictus Clan is recruiting●●●          ●●●We verwelkomen ons nieuwste lid Stn!●●●

 

 Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Doesshie




Aantal berichten : 1
Punten : 3
Reputatie : 0
Registratiedatum : 11-12-10

Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] Empty
BerichtOnderwerp: Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED]   Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] I_icon_minitimeza dec 11, 2010 7:34 pm

Hai,

Ben Remy, 22 jaar en ik ben op zoek naar een Nederlandse-Belgische clan..
Ik ben een echte teamspeler. Ik vind Domination en Headquarters TDM Hardcore en Core leuk om te spelen, Verder verveel ik me kapot tegenwoordig omdat ik net een xbox heb gekocht en eigenlijk de meeste mensen die ik ken hebben een PS3.
Dus ik ben echt op zoek naar wat vrienden om mee te spelen en vandaar dat ik deze Clan graag zou willen joinen, Ben momenteel met prestige 2 bezig en heb een KD van 1,2 als ik het goed heb. Ben geen sterspeler maar ben zeker wel een gezzelig persoon santa .

Ik hoop snel iets van jullie te horen.

Mijn GT is: Doesshie (Add me gerust voor een tryout etc)

sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Homienator
Admin
Admin
Homienator


Aantal berichten : 499
Punten : 1190
Reputatie : -2
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Vilvoorde

Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED]   Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] I_icon_minitimeza dec 11, 2010 8:08 pm

Hey Remy even voor de duidelijkeid dit is een computer clan zoals het op de site staat vermeld^^

Ik citeer 1e post op 'Homepage':

Citaat :

Welkom op onze net opgerichte clansite!
Deze clan genaamd 'Invictus' is bedoelt voor mensen uit Belgie en zowel uit Nederland!
Dit is een Call of Duty Black ops clan voor computergebruikers die ouder zijn dan 16 jaar!
We zijn druk bezig met alles in orde te brengen!

~Homienator

En volgens mij ben je opzoek naar een Xbox360 clan?:p


~Homie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://invictus.rabbit-forum.net
Gast
Gast




Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED]   Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] I_icon_minitimezo dec 12, 2010 12:24 pm

niet weer van dat! misschien moet je duidelijk maken dat dit een PC clan is o_0 nja normaal gezien moet je dat wel kunnen afleiden uit de homepage...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED]   Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] I_icon_minitimezo dec 12, 2010 1:04 pm

nja, onze server zou toch ook al een hint moeten zijn? :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED]   Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED] I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik zou graag joinen :D
» S!Ck0+ zou graag invictus joinen
» Clan Joinen [Denied]
» Shinturo wil graag joinen:D
» Gravity wilt graag joinen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Invictus :: Onze clan joinen?-
Ga naar: