Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
[ITS] InvictusIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
●●●Invictus Clan is recruiting●●●          ●●●We verwelkomen ons nieuwste lid Stn!●●●

 

 S!Ck0+ zou graag invictus joinen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




S!Ck0+ zou graag invictus joinen Empty
BerichtOnderwerp: S!Ck0+ zou graag invictus joinen   S!Ck0+ zou graag invictus joinen I_icon_minitimedo jan 20, 2011 9:16 pm

Naam:Jo
Nickname:S!Ck0+
Leeftijd:20
Woonplaats:Deurne, Antwerpen
Broer(s)/Zussen(s):1 broer: Anthrax
Hobby's:gamen, feesten, slapen Sleep ..
Ex clans:Geen bij COD, maar bij America's Army: Belgian Special Gameforces, The Blue Devils, ...
Waarom jij Invictus wilt joinen:Mijn broer, Anthrax, zit er. BO is een plezant spel. Ik vind op ts zitten bij Invictus wreed geestig en plezant, en wil hier graag aan bijdragen.
Vanwaar ken je ons?:via Anthrax.
In bezit van Teamspeak 3?:Ja
In bezit van een Headset/Microfoon?:Ja
Skill (Min,Mid,Pro):Ik begin maar net met COD:BO maar ik pas snel aan en op AA was ik het beste in close combat. Dus skill dat valt nog te bezien tongue
Overige informatie: Ge moet de rijst ni van de gordijnen plukken, anders groeien er dolfijnen aan de tafelpoten, en als die vuur vatten én ge vergeet u baard op café dan zal de jodengemeenschap daarvan horen en sturen die bambi op u af, en dan komt shrek to the rescue in zijne batmobile op waterstof die dan ne kei cole slipper maakt en alles is terug in orde, maar verder is er niet echt belangrijke informatie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Homienator
Admin
Admin
Homienator


Aantal berichten : 499
Punten : 1190
Reputatie : -2
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Vilvoorde

S!Ck0+ zou graag invictus joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: S!Ck0+ zou graag invictus joinen   S!Ck0+ zou graag invictus joinen I_icon_minitimedo jan 20, 2011 9:17 pm

Welkom Jo,


Ik schuif je door naar de groep 'Recruits' na een bepaalde tijd word er beslist of je een direct member word of al dan niet!
Dit hangt af van de activiteit ingame,Forum en Teamspeak!
Eveneens je skills zijn van belang!
De Teamspeak gegevens heb je al^^

~Homie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://invictus.rabbit-forum.net
AnthraX
Members
Members



Aantal berichten : 71
Punten : 90
Reputatie : 6
Registratiedatum : 11-01-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Antwerpen

S!Ck0+ zou graag invictus joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: S!Ck0+ zou graag invictus joinen   S!Ck0+ zou graag invictus joinen I_icon_minitimedo jan 20, 2011 9:19 pm

S!Ck0+ schreef:
[color=white]
Overige informatie: Ge moet de rijst ni van de gordijnen plukken, anders groeien er dolfijnen aan de tafelpoten, en als die vuur vatten én ge vergeet u baard op café dan zal de jodengemeenschap daarvan horen en sturen die bambi op u af, en dan komt shrek to the rescue in zijne batmobile op waterstof die dan ne kei cole slipper maakt en alles is terug in orde, maar verder is er niet echt belangrijke informatie..
hehe :p
waar is den tijd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Nice Guy
Members
Members
Mr. Nice Guy


Aantal berichten : 170
Punten : 185
Reputatie : 3
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Gooik

S!Ck0+ zou graag invictus joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: S!Ck0+ zou graag invictus joinen   S!Ck0+ zou graag invictus joinen I_icon_minitimevr jan 21, 2011 6:06 am

Welkom broer van AntraX
Terug naar boven Ga naar beneden
Optimus Prime
Members
Members
Optimus Prime


Aantal berichten : 159
Punten : 181
Reputatie : -2
Registratiedatum : 04-01-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen

S!Ck0+ zou graag invictus joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: S!Ck0+ zou graag invictus joinen   S!Ck0+ zou graag invictus joinen I_icon_minitimema jan 24, 2011 3:42 pm

Welkom brother of Athrax
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kevinnnwebs.webs.com
Gesponsorde inhoud





S!Ck0+ zou graag invictus joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: S!Ck0+ zou graag invictus joinen   S!Ck0+ zou graag invictus joinen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S!Ck0+ zou graag invictus joinen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik zou graag joinen :D
» Shinturo wil graag joinen:D
» Gravity wilt graag joinen
» Hallo ik zou graag willen joinen [DENIED]
» Joinen invictus-clan.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Invictus :: Onze clan joinen?-
Ga naar: