Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
[ITS] InvictusIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
●●●Invictus Clan is recruiting●●●          ●●●We verwelkomen ons nieuwste lid Stn!●●●

 

 Gespony wil joinen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Gespony wil joinen Empty
BerichtOnderwerp: Gespony wil joinen   Gespony wil joinen I_icon_minitimevr nov 26, 2010 12:46 pm

Naam:Egon Mangelschots
Nickname:Gespony
Leeftijd:19
Woonplaats:Gent, België
Hobby's:Voetbal, Gamen
Ex clans:lanGround(#lG), dit was vooral groepje vrienden van uit de tijd van counterstrike. Helaas toen de nieuwe spellen uitkwamen (COD MW en black ops enz..) zijn er velen die niet meegingen (we zijn nog maar met 2 ).
Waarom jij Invictus wilt joinen:Ik zoek een nieuwe leuke clan, waar ik mij thuis voel en die zich focust op de hardcore gamemode in de multiplayer. Ook wat nieuwe mensen bijleren voor af en toe een zombietje en ook gewoon een server te hebben waar ik zeker van ben dat het er plezierig is
Vanwaar ken je ons?:Ik zag je server staan tussen de hardcore lijst, en vond het direct een leuke
In bezit van Teamspeak 3?:neen, maar kan gezorgd vr worden, nu enkel ventrilo en skype
In bezit van een Headset/Microfoon?:zeker
Overige informatie (Niet verplicht):Ik ben er al bij sinds het begin van online fps (counterstrike 1.6) maar is toen als ik 15-18 was wat afgezwakt, nu speel ik terug veel en snel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gespony wil joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gespony wil joinen   Gespony wil joinen I_icon_minitimevr nov 26, 2010 12:53 pm

joooow ne gentenaar zalig :-) en ja voor hardcore en zombies ben je hier op de goede plaats! gisteren tot wave 31 geraakt :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Homienator
Admin
Admin
Homienator


Aantal berichten : 499
Punten : 1190
Reputatie : -2
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Vilvoorde

Gespony wil joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gespony wil joinen   Gespony wil joinen I_icon_minitimevr nov 26, 2010 2:59 pm

Welkom Egon!

Ik schuif je door naar de groep 'Recruits' na een bepaalde tijd word er beslist of je een direct member word of al dan niet!
Dit hangt af van de activiteit ingame,Forum en Teamspeak!

TS3 gegevens zijn onderweg!

~Homie

Terug naar boven Ga naar beneden
http://invictus.rabbit-forum.net
Gast
Gast




Gespony wil joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gespony wil joinen   Gespony wil joinen I_icon_minitimevr nov 26, 2010 4:47 pm

Welkom Very Happy, hoop dat het je wat bevalt hier Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gespony wil joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gespony wil joinen   Gespony wil joinen I_icon_minitimevr nov 26, 2010 5:54 pm

Escapist schreef:
Welkom Very Happy, hoop dat het je wat bevalt hier Wink

Valt goed mee Smile, sfeer zit er goed in op teamspeak (na wat probleempjes langs mijn kant met geluid weliswaar)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gespony wil joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gespony wil joinen   Gespony wil joinen I_icon_minitimevr nov 26, 2010 5:59 pm

Gespony schreef:
Escapist schreef:
Welkom Very Happy, hoop dat het je wat bevalt hier Wink

Valt goed mee Smile, sfeer zit er goed in op teamspeak (na wat probleempjes langs mijn kant met geluid weliswaar)

inderdaad :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gespony wil joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gespony wil joinen   Gespony wil joinen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gespony wil joinen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Invictus :: Onze clan joinen?-
Ga naar: