Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
[ITS] InvictusIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
●●●Invictus Clan is recruiting●●●          ●●●We verwelkomen ons nieuwste lid Stn!●●●

 

 Aanvraag Joinen.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Aanvraag Joinen. Empty
BerichtOnderwerp: Aanvraag Joinen.   Aanvraag Joinen. I_icon_minitimedi nov 23, 2010 9:08 pm

Naam: Davy (Dave)
Nickname: Dave
Leeftijd: 17 jaar
Woonplaats: noord-Brabant
Hobby's: Voetbal, uitgaan, chillen
Ex clans: Op BlackOps geen
Waarom jij Invictus wilt joinen:Ik ben opzoek naar een clan op CoD met volwassen mensen die zich naar hun leeftijd kunnen gedragen en vooral om het plezier en de gezelligheid
In bezit van Teamspeak 3?:Ik ben in bezit van zowat alle communicatie middelen
In bezit van een Headset/Microfoon?: Zeker, Logitech G35
Overige informatie (Niet verplicht): Verdere persoonlijke informatie geef ik pas naarmate ik mensen beter ken en weet hoe ze zijn.


Mijn xfire = lmfaox3
Terug naar boven Ga naar beneden
Homienator
Admin
Admin
Homienator


Aantal berichten : 499
Punten : 1190
Reputatie : -2
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Vilvoorde

Aanvraag Joinen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag Joinen.   Aanvraag Joinen. I_icon_minitimedi nov 23, 2010 9:14 pm

Welkom Davy ik schuif je alvast door naar de groep 'Recruits' na een bepaalde tijd word er beslist of je een direct member word of al dan niet!
We zullen beoordelen op de activiteit van ingame,Teamspeak en forum!
De ts3 gegevens zijn onderweg^^



~Homie


Laatst aangepast door Homienator op di nov 23, 2010 9:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://invictus.rabbit-forum.net
Gast
Gast




Aanvraag Joinen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag Joinen.   Aanvraag Joinen. I_icon_minitimedi nov 23, 2010 9:14 pm

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag Joinen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag Joinen.   Aanvraag Joinen. I_icon_minitimedi nov 23, 2010 9:15 pm

Welkom Dave, hoe kom je bij deze site? Verder mooi dat er weer een Nederlander is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag Joinen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag Joinen.   Aanvraag Joinen. I_icon_minitimedi nov 23, 2010 9:25 pm

Ik was net op een event site van warrock aan het bijlezen.. &toen kwam ik een post van homienator tegen met de link van deze site.
Aangezien ik BO nu wat leuker vindt dat warrock waar ik op uitgekeken ben en alleen nog speel omdat ik het een beetje kan, koos ik hiervoor!

Maar klinkt misschien een beetje lullig, maar wie ben je precies Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag Joinen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag Joinen.   Aanvraag Joinen. I_icon_minitimedi nov 23, 2010 9:27 pm

Dave_ schreef:
Ik was net op een event site van warrock aan het bijlezen.. &toen kwam ik een post van homienator tegen met de link van deze site.
Aangezien ik BO nu wat leuker vindt dat warrock waar ik op uitgekeken ben en alleen nog speel omdat ik het een beetje kan, koos ik hiervoor!

Maar klinkt misschien een beetje lullig, maar wie ben je precies Embarassed

Ik zit zelf op www.warrock-event.nl, ik ben daar ook moderator.
Terug naar boven Ga naar beneden
Homienator
Admin
Admin
Homienator


Aantal berichten : 499
Punten : 1190
Reputatie : -2
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Vilvoorde

Aanvraag Joinen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag Joinen.   Aanvraag Joinen. I_icon_minitimedi nov 23, 2010 9:27 pm

Dave_ schreef:
Ik was net op een event site van warrock aan het bijlezen.. &toen kwam ik een post van homienator tegen met de link van deze site.
Aangezien ik BO nu wat leuker vindt dat warrock waar ik op uitgekeken ben en alleen nog speel omdat ik het een beetje kan, koos ik hiervoor!

Maar klinkt misschien een beetje lullig, maar wie ben je precies Embarassed
Haha dat is tof om te horen^^
Je bent in elk geval ontzettend welkom!



~Homie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://invictus.rabbit-forum.net
Gesponsorde inhoud





Aanvraag Joinen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag Joinen.   Aanvraag Joinen. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraag Joinen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvraag om de clan te joinen
» Mon aanvraag.
» Nickit TO Aanvraag.
» GameKing - Aanvraag
» FoX - clan aanvraag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Invictus :: Onze clan joinen?-
Ga naar: