Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
[ITS] InvictusIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
●●●Invictus Clan is recruiting●●●          ●●●We verwelkomen ons nieuwste lid Stn!●●●

 

 ReppMazz wants to join

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimema dec 27, 2010 7:21 pm

Naam: Jelmar
Woonlaats: Sneek ,Friesland
Leeftijd: 17
Hobby's: Gamen, Voetbal, De kroeg in
Games: Cod 1,uo,4 en Black Ops
Xfire: thash00tah
Steam: ReppMazz1337
Werk/School: 4e klas HAVO
Teamspeak: 2 en 3
Headset/microfoon: Ja Smile
Ex clans: Geen clans op Black Ops
Waarom wil je onze clan joinen: Ik wil het spel goed leren kennen, en een aantal coduo clan leden zitten hier Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Homienator
Admin
Admin
Homienator


Aantal berichten : 499
Punten : 1190
Reputatie : -2
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Vilvoorde

ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimema dec 27, 2010 7:25 pm

Welkom Jelmar,

Ik schuif je door naar de groep 'Recruits' na een bepaalde tijd word er beslist of je een direct member word of al dan niet!
Dit hangt af van de activiteit ingame,Forum en Teamspeak!



~Homie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://invictus.rabbit-forum.net
Gast
Gast




ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimema dec 27, 2010 9:01 pm

Yo, zit je toevallig op Bogerman? Van vmbo naar Havo overgestapt en welke klas exact?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Nice Guy
Members
Members
Mr. Nice Guy


Aantal berichten : 170
Punten : 185
Reputatie : 3
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Gooik

ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimema dec 27, 2010 9:39 pm

Welkom Welkom bij onze clan, welkom welkom we hebben hier plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimedi dec 28, 2010 12:18 pm

@Escapist,
Nee ik zit op de rsg Wink
@mr. Nice Guy & Homienator
Thank you Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimedi dec 28, 2010 1:29 pm

welkom ReppMazz! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimewo dec 29, 2010 8:26 am

TyTy Wink

ik kan deze week geen Black Ops spelen aangezien mn computer vol met virussen zit waarschijnlijk. vandaar dat ik windows opnieuw ga installen. Daarna zal ik wel goed actief zijn ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimewo dec 29, 2010 10:51 am

ReppMazz schreef:
TyTy Wink

ik kan deze week geen Black Ops spelen aangezien mn computer vol met virussen zit waarschijnlijk. vandaar dat ik windows opnieuw ga installen. Daarna zal ik wel goed actief zijn ;D

lol ik heb geen antivirus en toch geen virussen! teveel verkeerde pr0n gdownload mss? Razz
tsk tsk tsk... Best je pc formatteren dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimewo dec 29, 2010 2:32 pm

Blessthefall schreef:
ReppMazz schreef:
TyTy Wink

ik kan deze week geen Black Ops spelen aangezien mn computer vol met virussen zit waarschijnlijk. vandaar dat ik windows opnieuw ga installen. Daarna zal ik wel goed actief zijn ;D

lol ik heb geen antivirus en toch geen virussen! teveel verkeerde pr0n gdownload mss? Razz
tsk tsk tsk... Best je pc formatteren dan

Wahahahah, houd jij je maar stil. We hoorden het het laatst wel via je micro (A) xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimewo dec 29, 2010 4:47 pm

Escapist schreef:
Blessthefall schreef:
ReppMazz schreef:
TyTy Wink

ik kan deze week geen Black Ops spelen aangezien mn computer vol met virussen zit waarschijnlijk. vandaar dat ik windows opnieuw ga installen. Daarna zal ik wel goed actief zijn ;D

lol ik heb geen antivirus en toch geen virussen! teveel verkeerde pr0n gdownload mss? Razz
tsk tsk tsk... Best je pc formatteren dan

Wahahahah, houd jij je maar stil. We hoorden het het laatst wel via je micro (A) xD

wattafak? lol! en dan nog ik download da nie ik stream da, da's veen makkelijker en ik moe da nie op men pc hebben albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitimezo jan 02, 2011 7:09 pm

M'n pc is weer gefixt, en klaar om te gamen (nadat ik BO weer heb geinstalleerd, dus kan morgen weer los Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ReppMazz wants to join Empty
BerichtOnderwerp: Re: ReppMazz wants to join   ReppMazz wants to join I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ReppMazz wants to join
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gio wants to join
» Floda wants to join!
» Yorick wants to join
» Voodi wants to join:)
» Clan Join Gebeure

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Invictus :: Onze clan joinen?-
Ga naar: